Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Laimis
Data: 2012-05-30 02:23:07
T:) rašė:
> tai pagal tavo ligika iseitu, kad teismai turi priimti sprendimus tik
> del bausmes dydzio ir isteisinamuju nuosprendziu neturetu is vis
> buti. Nes jei prokuratura perdave teismui, vadinasi nusikaltimas buvo
> ir kaltas asmuo yra nustatytas.

Pagal mano logiką, prokuratūra visai galėtų prašliopinti ir senaties
terminą, kaltinti, bet nesurinkti pakankamai įrodymų, kad teismas
nuteistų (juk jei dingsta milijonas, tai jis vis tik dingsta, net jei
kaltinamieji nenuteisiami, jei pritrūksta įrodymų). Čia jau yra du
viename: prokuratūra mažai abejoja dėl nusikaltimo (mato aiškius jo
požymius, turi reikšmingų faktų, įrodymų) ir tuo pačiu mažai abejoja dėl
kaltinamojo kaltės. Bet sprendžia teismas. Todėl ir klausiau, kaip
paprastai būna, jei kaltinamasis išteisinamas, tačiau nusikaltimo faktas
lieka kaboti (na, dingo tas milijonas, dingo)? Tęsiamas tyrimas?