Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Bronco
Data: 2012-05-23 18:32:24
On 2012-05-23 17:07, Linas Petkevičius wrote:
> Venckiene mano ziniomis
> dalina ji į kaire ir i desine platina - bet speju, kad man tokie fokusai
> nepraeitu? Bet jei BPK ar kazkas panasaus tai leidzia - galiu
> sliuksteleti saliarkos i fleima.

Kas iki šiol buvo leista Venckienei, paprastam mirtingajam yra baudžiama
pagal ATPK ir BK :), todėl nieko nuostabaus, jog ji platina viską, kas
tik jai atrodo naudinga platinti, pradedant meniniais D.Kedžio filmais
ir baigiant neviešinamais neužbaigtos bylos tik proceso dalyviams
prieinamais dokumentais. Man atrodo, jog ji turėjo tik laikiną
indulgenciją tokiems veiksmams ir greitu laiku susilauks teisėto atpildo.