Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Gintas
Data: 2012-06-13 11:34:48
Del prezidentes: maciau-vaziavo Lietuvos austotrada per plyna lauka. Vadinasi snaiperiu aplinkiniuose butuose nebuvo, o saugot negalejo daugiau nei tilptu i masina. Masinos buvo dvi, is kuriu vienoje nesusispaudusi sedojo prezidente ir vairuotojas. Kiek ten galejo sedet apsauginiu? Ir kiek kitoje masinoje? Manau, kad nedaug, masina juk ne gumine? O stai Stankunaites-skirtas autobusiukas ir dar lydinti masina ir dar diena nakti pamainomis salia apsauginiai (kalbejo apie tai viesai)

Del to, ka Venskiene butu dariusi-tik tamstos speliones. Del pareigunu islaptinimo bejeri skelei. Ejo juk per minia-demaskuoti nebijoje, o stai ilinde i svetaine jau kameras nusukt turejo?  O del pareigunu kompetencijos-kalbejau aplamai apie visa byla, o ne tik apie sia islaisvinimo operacija. Kad pareigunai daug kur prazioplino ir netinkamai vykde savo pareigas-ne syki ir ne du patys vadovai yra sake VIESAI!