Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Bronco
Data: 2012-05-24 15:38:21
On 2012-05-24 13:44, Ecler wrote:
> Vien jau todėl nederėtų smerkt ir tyčiotis iš bendrapiliečių kurie
> nepasitiki teismais Lietuvoje, ir reiškia savo nuomonę.

Sutinku. Bet aš pvz. savo kailiu patyriau, jog Garliavos pusė yra
gerokai didesnis agresorius, nei tie, kas laikosi teisės pozicijų. Pvz.
aš pats esu jau ne kartą apšauktas, apkeiktas, priskirtas pedofilų
klanui ar net panaudoti pavyzdžiai, kuriuose aš nušautas ar nusišovęs
(sakyčiau, užmaskuotas grasinimas), nors aš visose diskusijose
nepanaudojau nei vieno keiksmažodžio, nieko nepuoliau, nekaltinau ir
jokiems klanams nieko nepriskyriau, ir net puolamas stengiausi vartoti
santykinai švelnius epitetus arba tiesiog nebekreipdavau dėmesio į
agresyvius asmenis. Todėl šitą pageidavimą, pirmoje eilėje, vertėtų
nukreipti į Venckienei prijaučiančios stovyklos pusę.