Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Gintas
Data: 2012-05-23 23:30:38
Pabandysiu dar syki:
 1.Teiseja Venskiene uz teismo sprendimo nevykdyma buvo teismo nubausta . (200lt uz kiekviena diena, kai sprendimas isiteises)  Taip?
2. Praejus jau tiek laikui nuo pastarojo teismo sprendimo, Valys praso panaikinti Venskienes nelieciamybe, kad teismas ja galetu teisti uz "nevykdė Kėdainių rajono apylinkės teismo 2011 m. gruodžio 16 d. sprendimo, kuriuo buvo įpareigota skubiai perduoti globojamą mergaitę jos motinai L. Stankūnaitei (LR BK 245 str."

Tad ir klausiu: ar galima nubausti uz ta pati nusikaltima bausti du sykius? Pirma nubausti bauda, o paskui panoret dar ir ikist i balange. Tarkim, teismo nutartimi gavai bauda, o dar po menesio vel esi saukiamas teismam ir vel teisiamas uz ta pati nusikaltima (nepasikeitus jokioms aplinkybems) Papildomai prie baudos, tai sakant :) Galima taip?

O del islaidu: sakau , stebetina , kad policija nesugalvojo kelio isasfaltuoti, pasiteisinusi, kad sprendimo ivykdymui reikalingas geras kelias ju technikai privaziuot. Yra proto ribos sprendimo vykdymui? Jiegu yra-ar nemanai, kad jos perzengtos atsivedant 240 pareigunu, reikalaujant ju atejimo apmokejima is Venskienes?  Kodel karosu gaudytoja , nukeldami su sraigstaparniu nuo lyties mariose, nepraso jo apmoket? Sakau-logikos toje koseje mazokai :)