Tema: Re: Off topic
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-06-07 11:03:31
Rimtai Stankunaite matei? Nepasivaideno?

"svyt"  wrote in message news:jqnsnf$oaa$1@trimpas.omnitel.net...

p.s. siandie maciau abi,kaip tik teismas mano bedas sprende, stankunaite
vos atpazinau, ji man pasirode storoka, galvoju kur ja maciau, lyg matyta,
galvojau, ne ji ten kol...ir i teisma atvyko netradiciskai, buciau su
violetine birete papasakociau. Venskiene, kaip karaliene su svita atvare,
lnk interviu tik dalina... Ji sio kipiso laimetoja, nepriklausomai nuo
rezultatu, jai kuo daugiau triuksmo tuo geriau, jos pralaimejimai jai tik i
nauda- ji gi ruosias prezidento rinkimams. Negi sita neakivaizdu?
Ar cia yr bent vienas kuris ja tiki taip besalygiskai kad rinktu
prezidente? jau tada geriau grybauskaite su kubilium... vat sneku daznai su
ukrainieciais, anie netiki niekuo, balsuoja atsitiktinai, as pvz nebalsavau
nei uz konservatorius, nei uz grybauskaite, bet netikiu, kad kubilius ar
grybauskaite savo poste siekia asmenines naudos... su savivalda, zuoku (irgi
nebalsavau uz ji) jau to negaliu pasakyt.

--
vyt/ /