Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: gaidjurgis
Data: 2012-05-19 16:45:22
pritariu. Maciau kur kas uz venckiene glushesniu teiseju, bet anie
kazkodel kartu su visa savo dinastija duktereciu neapskelbia pedofilijos
aukomis visam pasauliui, just for fun (arba 'kad uzvaldyt brolio turta').
Sunku abejot ir vencku kaimynu/seneles pasakojimais apie keista
vaiko elgesi ir visus tuos parodymus apie tvirkinima/prievartavima.
Suklysta manau che tada, kai paeme virsu emocijos-kedys
nemoksiskai pradejo mergaites apklausa, o venckiene pradejo
furmanaviciui akis draskyt vien del to, kad mergaite bakstelejo
i jo bilenkiek metu senumo fotke.