Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: pjezo
Data: 2012-05-19 10:14:00
isiblaivyk ir biski pagalvok.

1. jei buvo tvirkinama- tada:
- liko nenubaustas ja tvirkines asmuo (kiek pamenu Kedzio kurta vaiku pornografija- tarp lavonu truksta Aido).
-linco teismas, nuzudyti du zmones (galbut ivykde nusikaltama veika uz kuria siap skiriama tikrai ne mirties bausme).

2. jei nebuvo tvirkinimo:
-nuzudyti DU NEKALTI zmones.
-vaikas neteisetai atiduotas zudiko giminem
-vaikas nuolatos zudiko giminiu terorizuotas
-vaikas nezinia kiek laiko negrazintas motinai

zinai- pagal tas kas ivyko jau- tai baisiau jei is tiesu nieko nebuvo...

o siap, tai pats didziausiais idijotizmas tai spresti viesai minioje...
kazkada tai tokios fanatiku minios zmones ant lauzu degino ir buvo isitikinusios 100 proc savo teisumu- tuo teisumu suabejoje keliaudavo i lauza.
cia situacija ta pati- bet kas suabejojes violetiniu teisumu- migam isvadinamas pedofilu.