Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Glebas
Data: 2012-06-12 16:35:09
"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
news:jr7g4c$1n3$1@trimpas.omnitel.net...
> Va, va-ir atvaziuoja tas anstolis su sarvuotu Haneriu, kuri issinuomuojo
> del galimos gresmes is tavo zmonos puses. Dar armija
> pareigunu-prevencijai. Viska dengi ir neniurni? Prevencija!

Tu tikrai taip mastai, ar tik apsimeti?
Kiekviena nuobauda, kiekviena paskirta mokėtina suma yra pagrindžiama.
Kiekvieną tokį faktą galima apskųsti teismui. Šios istorijos herojė su
teisėjo mantija tai tikrai sugeba.

> O del filmavimo-Venskienei tiktai kita diena berosds buvo panaikintas
> globejos statusas. Tad kodel jinai negali turet ijungtu kameru savo
> namuose? Aplamai, gali zmogus savo svetaineje turet ijungtas kameras ar
> ne? Man regis nesvarbu-giminaitis atejo su dukra ar marmonai skleidziantys
> pasaulio tiesa. Negali? Gali?

Taip, globėjos statusas panaikintas tik kitą dieną. Įjungtas kameras gali
turėti.  Kamerų nusukimą galima apskųsti atitinkamoms institucijoms, kaip ir
kitus veiksmus, kas, kiek supratau, jau padaryta.
Teismo sprendimą privalo vykdyti.