Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-21 16:48:24
Is kitos puses - tureti nuomone gal visdelto jai leidziama? Vat jei
issikviestu koki teiseja ir pradetu aiskinti - o kodel priemei toki
sprendima - cia jau pizdiec butu. Yra gi sveiko proto ribos - zurnaliuga
ateina su klausimu - "Ka manot apie shita huinia?". Ka Grybauskaite - "Man
pohuj, cia ne mano reikalas - tegu kiti domisi."?

On 2012-05-21 13:22, Glebas wrote:
> Konkreciai sioje istorijoje mano manymu Prezidente visai neturejo
> kistis...bet cia tik mano nuomone :)

Ir labai teisinga nuomonė. Nes Prezidentė prisiekė gerbti Lietuvos
Konstituciją ir joje įtvirtintą valdžių padalijimo principą, todėl jos
kišimasis ten kur jai nepriklauso, teoriškai, gali ją nuvesti ir Pakso
jau pramintu keliu.