Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: ROOTS
Data: 2012-05-20 11:29:58
Manau uzsiblokuos jai viskas galvoj ir ji nieko neprisimins kai suaugs.
Vistik nedaug metu vaikui. Butu kitaip, jei mergaitei butu apie 15 pvz.

"Gintas"  wrote in message news:jp7nu3$dvv$1@trimpas.omnitel.net...

As nesiulau nei spresti, nei kuom abejoti. As tik siulau ivertinti, kad gali
ateiti momentas, kai suaugusi pana ims ir papasakos, kaip ten kas buvo. O
jeigu viska destys sklandziai, itikinamai ir su patikrinamomis detalemis?
Kas tada? O ko cia kisi linco teisma? Jeigu is tiesu isaiskes, kad buvo
tvirkinama ir kad istisus metus niekas tinkamai neragavo i tevo pagalbos
suksnius ir pastangas apginti dukra? Nepateisintum tevo, kuris uzsipises
rasyt skundus, rodyt pirstu, siulyt ivertint dukros pasakojimus, eme ir
uzverte blogiukus? Kiek dar jau reikejo laukt? (ne jeigu istiesu buvo
tvirkinama) Naxui jam atsiprasant sugalvot kazkokia nebuta istorija ir
uzvertus nekaltus zmones spalstytis likusi gyvenima prie prudo? O
Venskienei? Jin turi but arba labai durna arba labai tiket tuo tvirkinimu.
Nu, kokio velnio jai tada rizikuot geru darbu, padaryt balagana savo kieme,
eit i savo drausmes bylas, dirbt po padidinamuoju stiklu? Negi galejo protas
taip susimaisyt Kedziui, Venskienei, jos broliui, kad tiek sukelt sau
problemu vien del bajerio?