Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-29 11:50:06
Tai kad man pofig, jog tas vadybininkas pardavimo monopolį laimėjo
būtent savo firmelei ir kokias gudrybes tam panaudojo. Esmė tame, kad
sudarius tokią sutartį aš negaliu pirkti to, ko man reikia ir už rinkos
kainą - kai kurių reikalingų prekių nei jų alternatyvų iš viso nėra, o
esančių kainos, kiek žiūrėjau, visos bent 15% didesnės nei pigesnėse
parduotuvėse. Nesant tokių įstatymų ir pagal juos sudarytų protingų
vadybininkų sutarčių, aš galėčiau pinigus leisti daug efektyviau -
pirkti būtent tai, ko reikia ir už daug mažesnę kainą.