Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: Sigun
Data: 2012-08-28 14:07:03
2012.08.21 18:18, RaR rašė:
> Na taip, betgi tiek jau čia aiškinau, kad galima sudaryti debilišką
> sutartį, pagal kurią to sąnario iš viso negalėsi pirkti, arba jis
> kainuos žymiai daugiau nei kitur ir ta kaina neišsitenka į užplanuotą,
> kaip kad mano aprašomu atveju. Tuomet jau ne tik kad turėsi skelbti
> konkursą, bet dar ir turėsi gauti leidimą jam skelbti, įrodinėdamas, kad
> tau netinka kelio sąnarys vietoje klubo, ar kad netinka siūloma kaina,
> nes kitur gali jį nusipirkti daug pigiau.

Reiškia laimėjusioje firmoje buvo protingas vadybininkas, kuris tarp
kelių šimtų (o gal ir link 1000 prekių) primetė ko bus perkama daugiau,
o ko mažiau. Ir atitinkamai pakoregavo kainas, kad bendra konkurso
kaina būtų mažesnė už konkurentų, o einamos pozicijos, kurių tikėtina
nupirks daugiau, nei pvz. grafoje "planuojamas kiekis" parašyta,
padengs kelias nuostolingas, kurių gal ir išvis univeras nepirks.
Vat čia ir skiriasi geras vadybininkas nuo eilinio, kuris moka tik
direktoriaus paklaust kokią kainą galima pasiūlyt ir atlikt aritmetiką.

Sig.