Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-21 18:17:59
> Jis taip nepadaro. Taip, konkursas trunka kelis mėnesius, bet sudarius
> sutartį, sąnario pristatymas priklauso tik nuo logistikos.

Na taip, betgi tiek jau čia aiškinau, kad galima sudaryti debilišką
sutartį, pagal kurią to sąnario iš viso negalėsi pirkti, arba jis
kainuos žymiai daugiau nei kitur ir ta kaina neišsitenka į užplanuotą,
kaip kad mano aprašomu atveju. Tuomet jau ne tik kad turėsi skelbti
konkursą, bet dar ir turėsi gauti leidimą jam skelbti, įrodinėdamas, kad
tau netinka kelio sąnarys vietoje klubo, ar kad netinka siūloma kaina,
nes kitur gali jį nusipirkti daug pigiau.