Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: ejs
Data: 2012-08-22 12:53:38
2012.08.22 12:41, RaR rašė:
> Koks skirtumas kokiu atstumu sėdi?

gal todėl, darbo vietai skirta 2,4m gylio?

 > Kuo didesnis monitorius, tuo
> paprastai didesnė raiška, taško dydis panašus. O dirbant su
> projektavimo, maketavimo ar montavimo programomis man didesnė ekrano
> raiška dar niekada nepamaišė.

Belieka apsispręsti kas yra "pakankamas dydis". Ir ergonominių pozicijų
ir darbo vietos planavimo, įprastoje darbo vietoje nematau reikalo
statyti >26" ekrano su 16:9 - 16:10 kraštinių santykiu ir min 1200px
vertikaliai.

> Dėl swarowski nesiginčysiu, bet jeigu
> asabai patogiau barškinti ergonominę klaviatūrą - ne tokia jau didelė
> investicija. Žiūrėk, produktyvumo padidėjimas lėčiau pavargstant rankoms
> ar kokia milisekunde greitesnis klavišo paspaudimas per laiką ir
> atsiperka. O ir kai atmosfera nediktatūriška kūrybinį darbą dirbančiame
> kolektyve, dažnai savo pliusų duoda.

čia ne sekretorių - mašininkių ratelis, kad reiktų per minutę
išspausdinti 500 prasmingų žodžių.
Klaviatūra turi būti tyli, su geru taktiliniu atsaku, reguliuojamo
pokrypio, užrašai kontrastingi. kursoriaus valdymo blokas ir skaitmeninė
dalis - atskiros. Įmanomai sunkesnė.

--
ejs