Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: NicMC
Data: 2012-08-21 10:30:16
On 2012.08.20 22:07, RaR wrote:

> Tai čia tu vis atsiremi nuo to pačio absurdiško viešųjų pirkimų
> įstatymo ir džiaugiasi tame įstatyme padaryta landa, leidžiančia
> apeiti kai kurias procedūras, bet tuo pečiu sukuriančia landą
> nesąžiningam biurokratui gerai pasipelnyti ir (šiuo atveju ir tiesiog
> nekvalifikuotam ar apykvailiam biurokratui) dar labiau apsunkinti
> pirkimus. Elementarų ir akivaizdų pavyzdį jau pateikiau - pagal
> konkrečią pasirašytą tiesioginę sutartį tiesiog negaliu nusipirkti
> to, ko reikia, ir dabar dar reikia kovoti, tikintis gauti teisę
> skelbti tą viešą konkursą.

Daug skambių žodžių ir nulis konkretikos. Kokia landa? Kokias
procedūras? Kodėl negali nusipirkti?

> Neįsivaizduoju, o matau. Tiesiog paima ir nusiperka. Aišku, yra
> didelių gremėzdiškų kontorų, turinčių savo biurokratinį aparatą ir
> idiotiškas procedūras. Bet dažniausiai žymiai efektyviau yra valdymą
>  decentralizuoti ir palikti visą atsakomybę betarpiškiems
> vykdytojams, iš jų reikalaujant ne biurokratinių procedūrų laikymosi,
> o konkrečių rezultatų. Kai sunku įvertinti savo darbuotojo veiklos
> rezultatus, tada dažnai griebiamasi biurokratinių procedūrų šiaudo.

"Didelių ir gremėzdiškų kontorų". Tai kad didžioji dalis stambių įmonių
ir yra "didelės ir gremėzdiškos". O gal

> Panašus absurdas kai užsidirbu pinigus iš privačios kompanijos ir jie
>  atsiduria valstybinės įstaigos sąskaitoje. Formaliai tai mano
> uždirbti pinigai, jau su atiduota duokle mano įstaigai, ir aš juos
> lyg ir galiu leisti kaip noriu. Bet iš tiesų aš vis tiek negaliu
> pirkti to ir iš ten kur noriu - turiu vadovautis tuo įstatymu ir
> atsižvelgti į visas sudarytas sutartis, ribojančias prekių
> asortimentą ir kainos pasirinkimą.

Įdomiai tu čia vertini - projekto finansavimui skirtos lėšos yra "tavo
uždirbti pinigai"? No thanks, tokiu atveju nenoriu, kad turėtum nors
kažką bendro su projektais, biudžetinėmis lėšomis. Gal nepirk tu to
monitoriaus, o eik į kokį UAB'ą dirbt.