Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-21 15:56:03
Aš pilnai sutinku, kad citavimo indeksas nėra idealus kriterijus ir
galėčiau ilgai diskutuoti atskleisdamas jo trūkumus, bet čia tokia
diskusija būtų mažai kam įdomi ir ne į temą.

Aš tik tiek - jei pinigus duodanti įstaiga kaip rezultatus vertina
būtent šiuos kriterijus (o ir šiaip tarptautiniame moksle kol kas tai
pagrindinis kriterijus), tai galima visą sistemą, bent jau tą skiriamą
lėšų dalį pastatyti būtent tokių rezultatų generavimui. Nuimant daugybę
apribojimų, atsisakant didelio kiekio biurokratijos, laiko gaišimo
įvairiems biurokratiniams derinimams, projektų, ataskaitų, sąmatų
rašymui, jų ekspertavimui. Vertinant tik galutinius rezultatus, viešai
juos skelbiant, be to rezultatų generavimui pasinaudojant laisvos rinkos
galimybėmis, suteikiant galimybę kiekvienam norinčiam ir galinčiam
vykdyti mokslinius tyrimus.