Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: NicMC
Data: 2012-08-21 17:34:40
On 2012.08.21 15:46, RaR wrote:
> Nelaikau tai savo asmeniniais pinigais, nes jie yra valstybinės
> institucijos sąskaitoje. Bet, atidavus dalį tai valstybinei
> institucijai, pagal jos taisykles, aš nieko konkretaus pirkti aš nesu
> įsipareigojęs, galiu pirkti prekių kategorijas savo nuožiūra, kokias
> manau esant reikalinga.

Prieštaraujate pats sau tamista:

> Panašus absurdas kai užsidirbu pinigus iš privačios kompanijos ir jie
>  atsiduria valstybinės įstaigos sąskaitoje. Formaliai tai mano
> uždirbti pinigai, jau su atiduota duokle mano įstaigai, ir aš juos
> lyg ir galiu leisti kaip noriu.

Nu dirbi tu kokiam UAB'e vadybininku su poros tūkstančių alga, padarai
kokį gerą kontraktą, tau direktorius sako "nu jonai, gerai čia pavarei,
tai leidžiu tau įsigyti kažką, ko pačiam norėtūsi. bet tik nunu,
tiekėjui petrui reikia pisulką gražiai surašyt, o jis nupirks kur ras".
O tu pradedi aiškint, kokia čia šūdina tvarka, kad reikia pisulkas
rašinėt...