Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-21 18:30:01
Nematau, kur čia sau prieštarauju.

Dėl to tiekėjo Petro, tai jei aš žinau ko noriu, tai ir nurodau ką ir iš
kur pirkti. Blyn, žinok, nė karto man taip nebuvo net ir dirbant
valstybinėje įstaigoje, kad aš kokiam tiekėjui leisčiau pirkti ką nors
man savo nuožiūra. Taip buvo ir prieš viešuosius pirkimus, taip yra ir
dabar. Arba konkrečiai nurodau ką ir iš kur pirkti, arba pasakau
surasti, jis man pateikia variantą(us), ir jei mane tenkina daiktas ir
jo kaina, tada sakau pirkti.

O UAB-as, kuriame tiekėjas perka dizaineriui ar architektui kompiuterį
"savo nuožiūra" nepaisant dirbančiojo pageidavimų, vertas tik
pasigailėjimo. Ir net nesvarbu kokios ir kieno tos lėšos uždirbtos, tegu
ir iš paties direktoriaus kišenės. Na, jei vadybininkui perkama kažkokia
dovanėlė, tai, aišku, galima jo ir neatsiklausti.