Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-22 15:09:29
Taigi savo laiku net JAV Niksonas benzino kainas buvo pradėjęs
reguliuoti. Kokios pasekmės buvo JAV gyventojams, JAV ekonomikai ir
pasaulinei naftos rinkai rašo net ekonomikos vadovėliai. O juk jis
reguliavo tik dalį kuro, išgaunamo iš seniau eksploatuojamų JAV naftos
telkinių. Bet kur ten Baltraitienei iki vadovėlių ar wikipedijų - juk
seimūnės galvoje gimstančios mintys neabejotinai tik originalios ir
genialios...

Nieko, patirties jau turime. Išgyvenome Gorbačiovo blokadą, išgyvensime
ir Baltraitienės reguliavimus, jei reikės.