Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-22 11:13:41
Na, jeigu taip sunku susirasti, bet iš tikrųjų domina - prof. Žukausko
inicijuota mokslininkų apklausa su pasiūlymais ir tos apklausos bei
pasiūlymų apibendrinimas. Ji apima ne tik viešuosius pirkimus, bet ir
kitas biurokratines problemas:

http://naujienos.vu.lt/bendruomenei/komentarai/25164-prof-a-ukauskas-mokslas-versus-biurokratija

Čia alegoriškas straipsnelis apie problemas dėl viešųjų pirkimų:

http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/va-skeberdis-moksliniai-tyrimai-ir-viesieji-pirkimai-marse-kaip-neleisti-panaudoti-pinigu.d?id=57746366

Čia diskutuojamos viešųjų pirkimų problemos apskritai su pasiūlymais:

http://www.veidas.lt/viesieji-pirkimai-kad-pigiau-nevirstu-brangiau-ir-prasciau

http://www.veidas.lt/viesasis-interesas-pries-viesaji-interesa

Pagaliau problemą suvokė ir prezidentės patarėja:

http://mokslas.delfi.lt/science/vbudiene-mokslininkams-taikomos-viesuju-pirkimu-tvarkos-turi-buti-perziuretos.d?id=58903165