Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-21 19:31:04
> Na, tai gal tamsta pasiūlys kažką protingo, kas būtų pritaikoma mūsų
> sąlygomis, jei jau pasidomėjote ir esate kompetetingas šiame reikale
> žmogus?

Nuosaikūs iš esmės Lietuvos mokslo šviesulių siūlymai jau surašyti ir
paskelbti internete, jeigu esi kažkiek arti tos srities, turėtum žinoti,
jei ne - nelabai ir įdomu bus. Yra ir radikalesnių pasiūlymų, vieno
apmatus pateikiau ir aš šioje diskusijoje.

> Ir tik nereikia ditirambų užsienio šalims. Ne visur viskas vienoda -
> skandinavai nei durų rakint nebuvo pripratę, pas mus gi viešoj vietoj
> dviratukus prisegtus prie stulpų nupjausto. Nu, arba katalizatorių iš po
> mašinos.

Ditirambų gal ir nereikia, bet žmonės savo prigimtimi visur labai
panašūs. Sudaryk atitinkamas sąlygas, ir ta aukšta moralė gan greitai
degraduos. O pasimokyti iš jų daug ko galime, užuot patys dviratį
kaskart išradinėję.