Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-21 18:57:00
Žiūriu, nežinai elementarių dalykų. Kyla didelis įtarimas, kad esi labai
toli nuo mano aptariamos srities. Privačiai įmonei galioja viešųjų
pirkimų įstatymas tik tuomet, kai ji yra perkančioji organizacija. Kas
yra perkančioji organizacija, apibrėžta įstatymu:
http://www.infolex.lt/ta/40606:str4 . Iš esmės tai tik tokios įmonės,
kurias valdo vyriausybė ar savivaldybė, arba kurios veikla daugiau kaip
50 procentų finansuojama iš valstybės ar savivaldybės biudžetų. Jeigu
vykdai tik kažkokį valdžios finansuojamą projektą, nuo to perkančiąja
organizacija netampi.

Tai kam čia problemos su realybės suvokimu? O jei nori kažkam taikyti
straipsnį, tai taikyk jį įstatymų kūrėjams.