Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-21 13:10:01
Čia visai ne ta problema, ir mūsų adminui tokia sutartis atrodo lygiai
tokia pati idiotiška kaip ir man. Dabar jis turės prašyti leidimų
organizuoti viešuosius konkursus, juos vykdyti, nes daugelio detalių ir
prietaisų tame sąraše iš viso nėra, kitų perkančiųjų netenkins
pasirinkimas ar kaina. Dėl identiškumo - po kelių mėnesių pasirašys
sutartį su kita firma, siūlančia visiškai kitą asortimentą, galbūt vėl
bus ilgas tarpas be tiesioginės sutarties, kaip būdavo iki šiol.