Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-22 12:59:33
> O tu paskaityk pabaigoje apie akivaizdžius manipuliavimo JIF'u atvejus
> ir suprasi, kad šis rodiklis toli gražu nepatikimas mokslo kokybės ir
> pažangos metrikai, kaip kad bandei teigti.
> Čia jau ne tik lokalios bėdos...

Bet visame pasaulyje jis plačiausiai pripažįstamas, pas mus taip pat.
Pasikartosiu - nelaikau aš IF idealiu kriterijumi, apskritai turiu labai
daug pastabų bei tam tikrų pasiūlymų ir dėl tų indeksų, ir dėl valstybės
finansuojamų mokslinių rezultatų publikavimo privačiuose žurnaluose, ir
ypač dėl mokesčių mokėtojų pinigais gautų rezultatų tik dalinio
prieinamumo paprastam mirtingajam. Bet tai atskira didelė, ne vien
Lietuvą liečianti tema ir offtopic'as.

Vis tik, jeigu pinigus duodanti institucija reikalauja būtent tokių
rezultatų, labai lengvai išreiškiamų konkrečiais skaičiais, tai tegul ir
vertina pagrinde tuos rezultatus, duodama didesnę laisvę jų siekti ir
smulkmeniškai nekontroliuodama kiekvieno žingsnio bei neprikurdama
daugybės biurokratinių barjerų ir popierizmo. Taip atsilaisvintų didelė
dalis tyrėjų darbo laiko ir energijos, galima būtų smarkiai sumažinti tą
kontroliuojantį aparatą, būtų mažiau problemų dėl visokių ekspertų ir
vertintojų neobjektyvumo ar nepakankamos kvalifikacijos. Mano nuomone,
valstybei nuo to būtų tik geriau.