Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: bet_kas
Data: 2012-08-23 11:16:39
MKN vien pakeitus "mažiausia kaina" į "mažiausias TCO" jau
būtų žingsnis į priekį...

"NicMC"  parašė naujienų news:k12n2n$821$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.08.22 14:53, RaR wrote:
> Matosi, kad visiškai neįsikerti, kokios problemos iškyla, ir kiek jos
> pridaro žalos. Tad jokie straipsniai tau nepadės.

Užtektinai esu su tuo susidūręs. Tik daugiau ne kaip perkanti, bet kaip
parduodanti organizacija. Ir patikėk, problemas žinau. Tik va realaus
pasiūlymo kaip būtų geriau - nematau. Tai kokia prasmė verkti, jei nieko
geresnio pasiūlyti negali?
O tamstos konkretaus pasiūlymo, kaip turi būti ir kodėl tai būtų geriau
- taip ir neišgirdome. Kaip padaryti, kad konkursai nebūtų dirbtinai
žlugomi? Kad nebūtų ruošiami iš anksto žinomam laimėtojui. Kad būtų
renkami iš tiesų geriausi pasiūlymai, o ne ieškoma atmazkių pasirinkti
visai ne geriausią. Nes čia yra valstybės nuostolis, o ne tame, kad
kažkokiame kainorašyje monitorius čiut brangesnis, nei tuo metu rinkos
kaina.
Pabandyk kokį nors konkursą pažiūrėt, kur abonento Axis(ex Rubikon)
dalyvauja. Jei nelaimi - automatiškai skundas į teismą. Ir visai
sąžiningi valdininkai, tiesiog norėdami, kad būtų padaryta, o ne teismų
maratono, renkasi visai ne geriausią pasiūlymą. Čia valstybė praranda ne
šimtą litų ir ne vieną kitą mizerną tūkstantį, ne, čia nuostoliai
skaičiuojami milijonais.

Ir juk visi žino. O gal pasiūlysi, kaip geriau padaryt? Nes tai ką
siūlai nuostolius padidins dešimtis kartų. Be abejo, tai kad kažkoks
mokslinis bendrabedarbis sugebės dėl to šimtu litų pigiau nupirkti
monitorių - tiesiog kardinaliai viską keičia į gerą pusę.