Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-20 21:25:51
T.y. tau neužtenka kvalifikacijos nuspręsti, kad pirkti monitorių DELL
UltraSharp U2412M už 836,99 Lt iš vieno perpardavinėtojo yra efektyviau
nei tokį patį monitorių su tokia pat gamintojo garantija pirkti už
1019,86 Lt iš kito perpardavinėtojo? Tuomet nenuostabu, kad abejoji
mano, kaip eksperto tokioje situacijoje sugebėjimais...