Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-21 13:47:50
> Aš tai efektyvesniu pirkiniu laikyčiau monitorių už 1019, jeigu man kas
> nors už tai duotų 100 Lt.

Visų pirma niekas man to 100 neduotų, nes dėl tiek neapsimoka ką nors
sukti. Va kai suma padidėja iki tūkstančių ar net milijonų, tada gal
"igra stojit svieč". Be to pirkčiau iš kontoros, kuri savo kainyną
skelbia internete - taip paprasčiau ir greičiau išsirinkti, o tuomet
paaiškinti, kodėl mokėjau žymiai daugiau nei kainyne būtų sudėtinga.
Kitą vertus perku iš man patikėtų lėšų, ir už sutaupytus pinigus
nusipirksiu kitų priemonių darbui, kurių niekas kitas man nenupirks.
Todėl dėl to šimto litų nusavinimo aš nerizikuosiu nepadaryti darbo ir
kitą kartą neturėti galimybės gauti lėšų, be to ir juodai dienai kai
kurių darbo priemonių sukaupti reikia.

Kažkaip kiek ką nors valdiškai pirkau, niekada nepirkau brangiau nei
kainyne, tik kartais, kai yra galimybė susitarti, perku pigiau. Ir esu
tikras, kad to nedaro bent keliasdešimt mano kolegų, kuriuos bent kiek
geriau pažįstu.