Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-21 10:37:36
O tu bent įsivaizduoji ką aš dirbu ir su kokiomis programomis?
Tikriausiai ne. O aiškinti reikėtų labai ilgai ir pradėti naujos
diskusijos čia nesiruošiu. Dėl pinigų, tai jų kilmė būna labai įvairi -
kažkiek biudžetinių lėšų, ir ES fondai, ir paties uždirbti, pardavus
produkciją privačiam verslui. Tas, kas duoda pinigus, tiems
suplanuotiems pirkimams jau yra pritaręs (arba jam iš viso nesvarbu kaip
juos leisi, uždirbtų atvejų). Problema, apie kurią kalbu, ta, kad arba
negali reikiamo daikto nupirkti, arba negali už normalią kainą jo nupirkti.

Jei konkrečiai dėl 24" monitoriaus, tai, mano nuomone, mažesnį dabar
nelabai apsimoka ir pirkti, nes kaina labai nesiskiria. O daugumoje
darbų, išskyrus žaidimus, interneto naršymą ir paprasčiausius ofisinius
darbus, didesnė ekrano raiška labai palengvina darbą. Tas pats ir dėl
eIPS - kaina nedaug skiriasi nuo TN. Kas kita - tikras IPS, kurio kaina
jau dvigubai didesnė, ir jeigu mano darbui labai svarbu būtų kuo
tikslesnis spalvų atkūrimas, imčiau būtent tokį. Beje, namuose turiu
daug brangesnį ir geresnį monitorių nei eIPS, ir pastaruoju metu dažnai
namuose dirbdavau, nes su senu darbiniu monitoriumi, nors ir geros
kokybės, bet 19" jau tenka vargti dėl jo nepakankamos raiškos.