Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: NicMC
Data: 2012-08-23 08:31:51
On 2012.08.22 16:43, RaR wrote:
> Tai neįsikerti, kad skirtingose srityse - skirtingos problemos, jas
> reikia spręsti skirtingai, o kur problemų nebuvo - jų nesudaryti. Vėlgi
> - mes nesame vieniši ir tokie jau originalūs pasaulyje. Kai kur tas
> problemas jau daugiau mažiau išsprendė.

Problema čia viena - kokia turi būti sistema, kad būtų ir patogi ir
valstybės pinigų nei švaistyti, nei pasisavint neleistų? Tu siūlai
liberalizuoti atskirus atvejus. O aš sakau, kad su mūsų homo sovietikus
to daryti tikrai negalima.

> Dar kartą pakartosiu ką jau rašiau. Tose srityse, kur pinigai gauti jau
> laimėjus konkursą, konkursą praeina ir tavo sąmata, ir lėšų davėjui
> pastoviai teiki finansines ataskaitas, o įvykdęs projektą turi pateikti
> konkrečius rezultatus, jokių viešųjų pirkimų jau nereikia. Tą jau
> suprato daugybė šalių. Tad pradėkime naikinti tas pačių sukurtas
> nesąmones nors ten, kur žinome, kad jos tikrai nereikalingos. O kitur,
> jei vis tik manome, kad tos nesąmonės vis tik duoda daugiau naudos nei
> padaro žalos, galime svarstyti kaip pridaryti mažiau žalos.

Tai o kas tokiu atveju sutrukdys tau nusipirkti tą patį monitorių iš UAB
"Ragai ir Kanopos", kurios sąvininkas, visai "atsitiktinai" - tavo dėdės
ušvio trečios eilės pusbrolis? Už kokia 1500?