Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: ejs
Data: 2012-08-21 12:05:48
2012.08.21 11:06, RaR rašė:

> Visiškai netrokštu tų viešųjų pirkimų. Pas mus be tų viešųjų pirkimų
> jokių problemų nebuvo, gal kad darbo ir prekių specifika kitokia, gal
> žmonės kiek kitokie. Bet jeigu jau yra tas įstatymas, tai nors visiškai
> neatimtų pasirinkimo galimybės ir neverstų pirkti žymiai brangiau nei aš
> tą galiu padaryti kaip privatus asmuo. Žodžiu, noriu kad kažkokie
> biurokratai kuo mažiau kenktų darbui ir kuo mažiau verstų švaistyti lėšas.

nežinau kaip pas jus, bet tas 200 LTL skirtumas man pasidengia per 4
tikslingo darbo valandas.

> Tai normalu. Dėl kažkokių smulkmenų ir kelių litų pas mus nebuvo
> išsidirbinėjama, bet kai stambesnis pirkinys ar Lietuvoje pasirinkimas
> mažas - tekdavo paieškoti ar pasiderėti. Kol pirkimų nepradėjo daryti
> asmenys, dažnai visiškai nesuprantantys nei ko reikia, nei kiek tas
> daiktas turi kainuoti, bet turintys galią priimti stambius sprendimus.

pas mus specifikacijas rašo ir tikrina tie, kas supranta. Pirkimų
skyrius prižiūri procedūras ir sąskaitas.

> O šiaip čia kalba specialiai buvo apie labai paprastą prekių grupę -
> kompiuterines detales. Paieškai internete ir išsirenki tą, kas siūlo
> pigiai. Derėtis ir išsidirbinėti tuomet jau nėra ko - pigiausios
> firmelės ir taip vos kelis procentus užsimeta, konkurencija šioje
> srityje didžiulė.

kaip individualus vartotojas tu perki pagal pigumo kriterijų. Kaip
didesnės organizacijos atstovas, aš norėčiau gauti ilgesnę garantiją. Už
tai kartais tenka susimokėti.

> Tai aš prieš užsakovą nieko ir neturiu. Aš ir kaltinu savo biurokratą,
> kuriam įstatymas suteikia galią trukdyti savo darbuotojų darbą ir
> pasipelnyti mano bei visų mokesčių mokėtojų sąskaita.

???
Jis nėra biurokratas. Jis prižiūri kad būtų pakankamai tiksliai
laikomasi procedūrų. You can hate him, you must live together.

> Na, nėra visai taip. Jie yra didelės institucijos sąskaitoje, bet jie
> yra labai nedidelės grupės, uždirbusios tos pinigus, visiškoje
> dispozicijoje. Yra taip iš anksto susitarta, kitaip nebūtų iš viso
> jokios motyvacijos užsidirbti.

iki skausmo žinoma schema. Gerai, kai tų pinigų yra pakankamai. O labai
dažnas atvejis kai "mes uždirbom - mes išsimokam" ir "mums reikia naujos
įrangos, nes mes juk Universiteto dalis. Ne, pinigų neturim".
--
ejs