Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-22 21:49:31
Tai kad nesekei apie ką konkrečiai eina kalba. Pelno šiuo atveju jokio
nėra, vykdai projektą, kurio rezultatas nematerialus, gaunami tam tikri
duomenys. Jeigu projektui skirtų pinigų neišnaudoji, jie nepasilieka
tavo įstaigai ar tau, likutį turi grąžinti davusiajai įstaigai. Ir
išleidęs kažkiek daugiau pinigų, bet sutaupęs darbo laiko, vargu ar dėl
to išloši nei pasielgęs atvirkščiai, nes dažnai limituojantis veiksnys
yra būtent pinigai, t.y. darbo medžiagos ir priemonės, kurias už juos
gali nusipirkti.

Be to, kaip jau rašiau pradžioje, dėl kitų grynai formalių biurokratinių
apribojimų, aš negaliu pirkti to daikto daugiau nei už 1000 lt. Taigi,
nėra tokio didelio skirtumo, ar tas daiktas kainuoja 850, ar 999 lt -
tokiu atveju aš jį galiu pirkti, gi kai jis kainuoja 1000 lt, aš jo jau
nebegaliu pirkti, todėl jokia tiesinė matematika čia negalioja.