Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-22 13:10:44

> Belieka apsispręsti kas yra "pakankamas dydis". Ir ergonominių pozicijų
> ir darbo vietos planavimo, įprastoje darbo vietoje nematau reikalo
> statyti >26" ekrano su 16:9 - 16:10 kraštinių santykiu ir min 1200px
> vertikaliai.

Jei užtenka, tai užtenka, aš pas jus architektu nedirbu, ginčytis negaliu.

> čia ne sekretorių - mašininkių ratelis, kad reiktų per minutę
> išspausdinti 500 prasmingų žodžių.
> Klaviatūra turi būti tyli, su geru taktiliniu atsaku, reguliuojamo
> pokrypio, užrašai kontrastingi. kursoriaus valdymo blokas ir skaitmeninė
> dalis - atskiros. Įmanomai sunkesnė.

Ne swarowski kristalai, ne ergonominė, bet va, matai kiek kriterijų. Vis
tik geriau ta pagal kriterijus, o ne bet kokia? Jei geriau supranti ko
tam darbuotojui reikia nei jis pats, visai logiška tau nuspręsti ką,
pirkti. Bet mano atveju kažkas, sudarydamas prekių sąrašą, nusprendė
nežinodamas nei mano darbo pobūdžio, nei su kokiomis programomis dirbu,
ir apskritai nežinodamas, kad aš toks esu.