Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-20 23:44:44
RaR rašė:

> Bet čia vėlgi diskusija viešųjų pirkimų įstatymo rėmuose. Kas būtu (ir
> ilgą laiką buvo) be to įstatymo? Petrui prisireikus kokios smulkmenos
> gal jis kitą kartą nupirktų iš savo draugo Jono, o ne iš Antano,

Bet juk situacija dabar yra aiškiai pagerėjusi. Anksčiau masiškai buvo
perkama iš "teisingų rankų".

> varginančios procedūros, arba kažkoks dėdė, kuriam nereikia atsiskaityti
> nei už Mykolo, nei už Petro išleistas lėšas, nei padaryti jų darbų,
> pasirašys su kažkuo sutartį, nustatančią iš kur ir už kiek tie šimtai
> petrų ir mykolų turės viską pirkti. Tuomet jau suinteresuotumas ką nors

Pataisyk mane, jei klystu, tačiau tas dėdė ne šiaip sau pasirašė sutartį
savo iniciatyva pasirinkęs tiekėją, o tam privalėjo paskelbti konkursą.
Kiek suprantu, dėdę būtų galima kaltinti nebent tik dėl
nenaudingos/nerangios sutarties sąlygų (vėl gi, buvo konkursas ir
pasiūlymas nugalėjo...), tačiau nematau, kaip čia jam būtų galima
prikišti korupcinius darbelius...