Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: Sail
Data: 2012-08-21 13:18:35
Tarp kitko, tamsta teisus, sistema kai skyriaus vadovas turi daug laisvės,
bet atsako tiesiogiai už galinį rezultatą, yra tikrai efektyvesnė, pats
turėjau progos tuo įsitikinti. Veikia kaip laikrodis.

Čia žinoma su viena sąlyga - skyrių vadovai turi būt su smegenim. Ir turi
būti maždaug aiškūs kriterijai, kas tas galutinis rezultatas. Moksle tai
įtariu ne taip jau lengvai apibrėžiama, kaip komercinėj struktūroj.

Tenka dirbti su keliomis įmonėmis, tai vienoj viskas veikia, kaip tu ir
norėtum, o kitose deja ne. Pagrindinė problema - smegenų trūkumas pas
vidutinio lygio vadovus, o protingesniems surinkti nėra uždirbama pakankamai
pinigų.