Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-22 09:36:50

> O čia prašom demagogijai stop.
> Tu nori pirkti lygiai tokį pat daiktą, tik kitoje kontoroje. Tuo tarpu
> institucijos politika yra konsoliduoti pirkimus ir supaprastinti jų tvarką.
>
> Pirkti kainų apklausos būdu galėtum tuomet, jei reikiamos ar geresnės
> specifikacijos objekto iš viso nebūtų pasirašytų sutartčių specifikacijose.

Jokios ten politikos nėra, sudarinėja sutartis su kuo papuola, pusmetį
iš viso jokios sutarties nebuvo. Pirkimo tvarkos irgi nesupaprastinsi,
nes kiekvienas perkasi atskirai iš savo lėšų. Bet kuriuo atveju aš to
daikto už tokią kainą nepirksiu - arba leis skelbti konkursą, arba
palauksiu kitų sutarčių.