Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-22 16:44:58
Tai neįsikerti, kad skirtingose srityse - skirtingos problemos, jas
reikia spręsti skirtingai, o kur problemų nebuvo - jų nesudaryti. Vėlgi
- mes nesame vieniši ir tokie jau originalūs pasaulyje. Kai kur tas
problemas jau daugiau mažiau išsprendė.

Dar kartą pakartosiu ką jau rašiau. Tose srityse, kur pinigai gauti jau
laimėjus konkursą, konkursą praeina ir tavo sąmata, ir lėšų davėjui
pastoviai teiki finansines ataskaitas, o įvykdęs projektą turi pateikti
konkrečius rezultatus, jokių viešųjų pirkimų jau nereikia. Tą jau
suprato daugybė šalių. Tad pradėkime naikinti tas pačių sukurtas
nesąmones nors ten, kur žinome, kad jos tikrai nereikalingos. O kitur,
jei vis tik manome, kad tos nesąmonės vis tik duoda daugiau naudos nei
padaro žalos, galime svarstyti kaip pridaryti mažiau žalos.