Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: RaR
Data: 2012-08-21 18:38:47
Kalbu ne apie konkrečiai tavo straipsnio citavimą, o apie žurnalo
"impact factor". Ir joks Petras jo taip lengvai nepakels, nebent būtų
supermokslininkas, išspausdinantis iki šiol neregėtus straipsnių
kiekius, bet tuomet paprasčiau jam būtų tave paimti į savo straipsnių
bendraautorius. Taip kad nereikia čia išvedžioti.