Tema: Re: Viesieji pirkimai, bl...
Autorius: cooleris
Data: 2012-08-21 00:01:40
Tu ce mano sumoketus mokescius nori isleisti kad tau graziau matytusi
O babkes tai mano
Gal as jas paskirciau vaiku darzeliui kad ten isigytu projektoriu
O tave palikciau su 15" crt
Nes darzelyje mano vaikas laimingas multikus ziures
O tu uz askinius po 300lt kas metus mokesi
Taip kad kai svaistai svetimus pinigus buk geras ARGUMENTUOK
O jei jie tavo tai sikna plaudamas vandeniu kaip musulmonai sutaupes ant
sikpopieriaus gali ir IPS 24" statytis ce jau tavo reikalas