Tema: Skaitytojų nepabaiga. Dar ne viso gero, vasara
Autorius: gėjaus išpažintis sukrėtė Lietuvą. Kur lietryčio skaitytojų komentarai?
Data: 2012-08-28 19:57:21

Homoseksualus 32 metų Romas K. meilės ir tikėjimo ieškojo vienuolynuose
ir kunigų seminarijoje, o mylimo žmogaus – Klaipėdos ir Vilniaus
gėjų bendruomenėse, net Vilniaus geležinkelio stoties tualetuose. Bet
nesėkmingai.
„Man svarbu Dievas, meilė ir tikėjimas, aš norėjau pasaulį padaryti
geresnį ir visur apie tai kalbėjau. Todėl iš visur buvau išvarytas”,
– ištarė jaunas vyras, patikėjęs „Lietuvos rytui” savo gyvenimo
prasmės paieškų istoriją.
Mažas Lietuvos miestas. Homoseksualus jaunuolis, slepiantis savo lytinę
orientaciją.
Be draugų, be darbo, tikintis Dievą, vaikštantis į bažnyčią, savo
gyvenimo esme laikantis meilę žmogui ir ieškantis mylimo žmogaus. Bet
kur jį rasti?
Romo K. (vardas ir pavardė pakeisti, redakcijai žinomi. – Red.),
kuriam tuo metu buvo 20 metų, klajonės prasidėjo 2000-aisiais, kai iš
provincijos jis persikėlė į Klaipėdą.
Nusivylė bendruomene
„Norėjau įsitvirtinti gyvenime. Lankiausi gėjų klube „Bolero” ir
gėjų baruose. Ieškojau ten draugo, išlikdamas savimi, kalbėdamas apie
tai, kas man svarbu.
Pamačiau tikrąją gėjų gyvenimo, kuris kartais idealizuojamas kaip
intelektualių vyrų sambūris, virtuvę. Jų gyvenimu aš skaudžiai
nusivyliau”, – sako Romas, niekada nerūkęs, negėręs ir nevartojęs
narkotikų.
– Koks tas gyvenimas? Iš gėjų bendruomenės vadovų kalbų esame
susidarę nuomonę, kad homoseksualai ypač pabrėžia meilę žmogui ir
pasauliui.
– Jokios meilės, apie kurią jie garsiai mėgsta šaukti, ten nė
kvapo. Dalis gėjų iš savo lytinės orientacijos daro kultą ir didelius
pinigus.
– O meilė partneriui, ištikima draugystė?
– Pamirškite tai! Kas mane nustebino gėjų gyvenime – kad jie kaip
kiauri rėčiai. Jiems vieno partnerio negana. O aš ieškojau
vienintelio!
Jie nevengia klubo tamsiame kambaryje pasimylėti su kitu partneriu.
Gėjų poros labai liberalios, jie toleruoja neištikimybę, nors ir yra
labai pavydūs.
Ištikimos gėjų poros – didelė retenybė. Stiprus potraukis trunka
gal metus. Po to partneriai išsiskiria arba gyvena iš išskaičiavimo –
nori pasipuikuoti turtingu partneriu arba juos sieja bendras darbas,
paskola, būstas.
Bet tokių porų nedaug. Daugelio gėjų gyvenimo pagrindas – nuolatinis
ištvirkavimas, partnerių kaita ir lytinio pasitenkinimo ieškojimas,
virstantis nežabotu, gyvulišku savo aistrų tenkinimu bet kokiomis
priemonėmis.
Baisiausia, kad tarp gėjų ypač plinta sadomazochistinis iškrypimas.
Normaliu lytiniu būdu dauguma gėjų jau nebesugeba pasitenkinti.
– Negi gėjų pasaulyje jūs iš tiesų tikėjotės rasti švelnų
prisirišimą, meilę žmogui ir žmonijai? Arba partnerį, su kuriuo
vaikščiotumėte į bažnyčią ir keistumėte pasaulį? 2 psl.>>
– Blogiausia tai, kad gėjai neretai savo sadomazochistiniams poreikiams
panaudoja socialiai pažeidžiamus žmones.
Kai dabar toks jaunystės kultas, nemažai gėjų siekia pasididžiuoti,
rasti ir išnaudoti kuo jaunesnį partnerį. Niekam nereikalingą, iš
globos namų ar girtuoklių šeimų.
Kai tiek jaunuolių be darbo, nesunku suvedžioti normalios orientacijos
jaunuolį ar paauglį už 50 litų ar kelis alaus bambalius. Ir tokių
parsiduodančių dabar daugybė. Jiems reikia kaip nors pragyventi ir jie
sutinka.
Man nepriimtina gėjų bendruomenėse ir tai, kad čia ypač pabrėžiama
materialinė padėtis. Žmonės, kurie turi pinigų, gali daryti ką tik
nori. Jie gali nusipirkti jauną partnerį, jį daužyti prieš ir po akto,
kankinti lytinio akto metu ir iš to jausti dar didesnį pasitenkinimą.
Gėjų pasaulyje ypač stipri tam tikra socialinė sistema,
sluoksniavimasis pagal pajamas. Jei neįtinki turtingajai gėjų grupei,
neįtinki niekam.
– Iš kur gėjų pasaulyje pinigai? Dalis visuomenės įsitikinusi, kad
gėjai valdo aukščiausius postus ir yra labai turtingi. Esą nė vienas
gėjus nedirba šaltkalviu ir nevaikšto nunešiotais batais.
– Gerai gyvena tik tie gėjai, kurie kam nors yra patogūs, yra ypač
turtingų ir įtakingų gėjų bendruomenių nariai ar jų partneriai.
Vieniems pasisekė padaryti karjerą, kiti pralobo iš nelegalios veiklos
– slaptų klubų, pornografinių filmų, narkotikų, prostitucijos.
– Į gėjų bendruomenę sakėte atėjęs ieškodamas mylimo žmogaus.
Ar radote?
– Ne, neradau. Gėjų orgijos baruose man buvo svetimos. Turėjau tik
atsitiktinių partnerių. Nesakau, kad esu šventuolis. Žmonės, su
kuriais nuspręsdavau pasimylėti, turėjo būti man patrauklūs. Tokių
buvo mažai.
Gėjams aš nebuvau patogus. Nuolat kalbėdavau jiems apie artimo meilę,
nes mano meilė yra Dievas. Prieštaraudavau jų gyvenimo būdui, dėl to
buvau svetimas.
Dar viena priežastis – kerštas. Esu atstūmęs vyrus, kurie man
nepatiko. O už tai visada sulauki keršto.
Pasuko į vienuolyną
Netapęs gėjų bendruomenės nariu, Romas K. pasirinko kitą kelią –
vienuolyną. Vedamas to paties tikslo – įprasminti savo tikėjimą ir
vis dar svajodamas pasaulį padaryti geresnį.
Į vieną pranciškonų vienuolyną jis buvo priimtas nesunkiai – tik
atėjęs pasikalbėti apie tai, kad šiuolaikinė Bažnyčia iškreipia
Jėzaus mokslą.
„Mano lytinė orientacija stoti į vienuolyną netrukdė. Svarbiausia
buvo mano tikėjimas”, – sako pašnekovas, tarp vienuolių nei pats
ieškojęs lytinių partnerių, nei sulaukęs dviprasmiškų pasiūlymų.
Bet vienuolyne Romas išbuvo tik metus.
Kas čia trukdė vaikinui įgyvendinti savo meilę Dievui?
– Viskas buvo gražu, kol nepamačiau, kad vienuolių žodžiai
nesutampa su darbais. Iki tol nebuvau gėręs alkoholio. Vienuolyne
sužinojau, kas yra absentas, grapa, geras viskis, – įskundžia savo
buvusius draugus pranciškonu

Klasikinis lrytas.lt//m.lrytas.lt/?data=20120825&id=akt25_a1120825&view=2
 

-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=20093