Tema: Skaitytojų pabaiga. Viso gero, vasara
Autorius: ups!
Data: 2012-08-06 16:36:36

nagi pasvarstykim, Noėje. Jėzus prikalamas ant kryžiaus už nuodėmes?
Už nuodėmes. Nes jis kaltinamas pačiomis didžiausiomis nuodėmėmis -
piktžodžiavimu prieš Dievą. Jėzus, kuris žemėje buvo kaip mes visi,
tik neturėjo nieko savo prote, kas būtų buvę ne nuo Dievo, t.y.
neturėjo ego, iš kurio ir kyla visos klaidos, nes Ego  pagrindinė klaida
- manymas, kad esi nuo Dievo atsiskyręs, tapatinimasis su kūnu (net ir
tada kai ego mano, kad kaip tik gina Dievo reikalus, nors Jam ir nereikia
jokių "gynėjų"). Tas, kas neturi ego, tas yra nekaltas, t.y, šventas. 
Betgi ego sąmonei atrodo kitaip, nes tokia sąmonė mąsto per
projekciją, tad savąjį kaltumą projektuoja į kitą ir užtai nekaltame
mato kaltę. Tokiu būdu iš jo daro "atpirkimo ožį", deda į jį savo
kaltes, o ožį išveja į dykumą. Taip darydavo žydai prieš Kristų ir
iš to kilo šis terminas. 


Mums sakoma, kad Jėzus savo noru prisiėmė kaltes. Taip, jis nesigynė.
Kodėl? Iš dalies dėl to, kad žinojo, kad Dievo sūnus nemirtingas,
nenugalimas. Bet kaip Žmogaus Sūnus, jis tokio bandymo bijojo ir prašė
atidėti "šią taurę". Jėzus  mirė, nes "prisiėmė nuodėmes". Antraip
nebūtų miręs.  Mirė, nes prisiėmęs kaltes iš švento tapo kaltu. O
kiekviena kaltė prašosi bausmės. Kai  jaučiiam kaltę, baudžiam arba
save arba kitus, prieš tai apkaltinę. Savęs baudimas gali pasireikšti
ligomis, dvasinėmis kančiomis, nesekmėmis. Tai gal būdinga daugiau
intravertams. Bet aplamai žmonės nemėgsta būti baudžiami, todėl
dažniausiai  bando nusikratyti šiuo jausmu kaltindami kitus. Tai
nesibaigiantis procesas. Žmonijos problema. Amžina. 

 Kristus jį išsprendžia šią kaltės problemą parodydamas, kad iš
esmės tai niekas negali atsiskirti nuo Dievo, todėl toks manymas yra
klaida, iliuzija iš kurių kyla visi nesusipratimai ir nelaimės. 
Nesigindamas ir prisiimdamas kaltinimus, jis parodo, kad Dievo Sūnaus -
Kristaus, niekas negali nei įžeisti, nei sužeisti kaip ir paties Dievo,
kuriam nereikia jokių gynėjų, nes jis visagalis... Prisiėmęs
kaltinimus, 'Jėzus numarino savo tapatybę su kūnu (kaip žmogaus sūnaus
) ir prisikėlė su tikrąja, nemirtingąja  savo tapatybe - Dievo sūnaus.
Tai yra vienas geriausių pavyzdžių Žmonijois istorijoje, nes nei viena
filosofija neturi tokio poveikio, kaip šis paprastas pavyzdys, kuriam
nereikia jokių interpretacijų. Ir net dabar jaučiantys kaltę savo
"nuodėmes" gali ir turi nešti prie kryžiaus, guldyti po Jėzaus kojomis,
nukryžiuoti savo ego ir prisikelti nekaltais bei šventais...   ir tada
pamatys, kad visos tos nuodėmės tebuvo  tik klaidos, kurias labai lengva
sau ir kitam atleisti, nes jos kyla iš nežinojimo: "ir atleisk jiems
viešpatie, nes jie nežino ką daro". 
Paaiškinau, kaip aš suprantu Kryžiaus auką. Man klaikai nepatinka
tokie aiškinimai kaip kad "Dievas taip mylėjo "(nuodėmingą") žmogų,
kad dėl jo paa'ukojo SAVO VIENATINĮ SŪNŲ.  Brb.. net šiūrpas krato
nuo tokios meilės. Tai primena man tėvus, kurie su pasimėgavimu plaka
diržus savo sūnų, bet sako jam kad tai dao iš meilės... ir jo labui.
Ne, netgi dar baisiau.

-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=20093