Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: spakainas
Data: 2016-02-28 14:34:58
Tai nelygu prioritetai. Jei viskas px, svarbu kad proto neknistų - tai
naujas yaris su pratęsta garantija be konkurencijos.
Bet jei patinka automobiliai, patinka vairuot ir jaust kaip auto ant
kelio stovi, kaip reaguoja į gazą ir vairą, patinka komfortas ir gera
garso izoliacija, garso aparatūra, normali apgalvota ergonomika,
kokybiškos apdailos medžiagos, o ne barškanti medžio imitacija su
dažytom plastmasėm... Tai tada ir tenka rinktis - ar kažkiek byrantį
premiumą vis palopant džiaugtis, ar kasdien besiraukant lipt į
nepatinkantį kibirą, kuris niekuo daugiau nedžiugina, apart garantijos.

Žinoma, kaip Dainiušas pasakytų - yra svarbesnių pirkinių nei
automobilis, o batoną tai ir lada kalina puikiai veža. Bet aš pasakysiu
taip - nx tada taip gyvent, kai sau nieko išvis negali leist, nors labai
norisi. Imho.