Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-27 00:32:01
On 2016-02-26 23:38, Linas Petkevičius wrote:

> Nu tai butu iki sios dienos sukaupusi 10.000 EUR.

Šitas skaičius iš lempos. Pats sugalvojai scenarijų ir pats suskaičiavai
kiek ji būtų turėjusi. Pasižiūrėk ką aš rašiau, ten tik teiginys, jog iš
43000 per 30-imt metų gauti 80000 sugebėtų praktiškai bet kas, o gal ir
daugiau.

> Tai 4300 EUR tu nenaudoji nuomai. Tu juos sekmingai investuoji,

Ne, Linai, pradinio įnašo atidavimą bankui aš investicija niekad
nepavadinsiu. Niekad. Tai yra išlaidos daikto pirkimui - "pradinis
įnašas" bukvaliai!

O pats daiktas, kaip jau ne kartą sakiau, jei jis bus naudojamas kaip
šeimos pagrindinis būstas, man iš viso su investicijomis nesisieja. Kaip
ir šeimos automobilis, mobilus telefonas, ar naujos užuolaidos.
Nusipirkau ir naudoju. Likutinę vertę jis aišku turės po kažkiek laiko,
faktas, bet kaip investicija man jo nauda yra neigiama, nes tuos pačius
pradinio įnašo pinigus aš kitaip naudingiau išnaudočiau.

Jei aš NT perku, reiškia mane kažkuo sužavėjo vieta, pats NT, o gal
tenkinau žmonos užgaidas, bbz, motyvų gali būti daug ir įvairių, bet aš
tikrai nepagalvosiu, jog va, "naudingai suinvestavau". Tai tiesiog
užgaidų tenkinimas, kaip perkant naują apgreidą telefonui ar naują batų
porą žmonai, nes senieji "iš mados išėjo".