Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-22 07:56:57
Visos šitos trydos pagrindinė problema - pernelyg platūs apibendrinimai.
Kadangi studento už paskolą 30-iai metų įsigytas vieno kambario butas
prišnerkštame daugiabutyje yra "bloga investicija", tai atseit bet koks
NT įsigytas su paskola yra blogai. Kadangi su paskola įsigytas degęs ir
skendęs gerų metų auto yra blogis, tai bet koks su paskola įsigytas auto
yra blogis.

Iš tiesų gerai gali būti ir vienaip ir kitaip. Blogai irgi gali būti ir
vienaip ir kitaip.

Aišku aš iš dalies suprantu Bronco. Jis kaip NT savininkas
suinteresuotas nuomos rinkos augimu, nors žemų palūkanų aplinkoje
argumentų nuomos naudai sumažėja. Aišku galima potencialią bankų auką
gąsdinti būsimu palūkanų augimu. Bet dėl to pergyveni reiktų mažiausiai.
Esame ekonomiškai mirusios eurozonos dalimi kur žemos palūkanos bus
greičiau norma nei išimtis.