Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Laimis
Data: 2016-02-26 19:48:24
Bronco rašė:

> Ir lengva užduotis smegenims - perkate 3k butą su pradiniu 15% įnašu,
> paskolą plius palūkanas išmokate per 25 metus. Turite savo "rankose"
> 100% investicijos. Dabar sugalvojate analogiškame rajone persikraustyti
> į tokio pat dydžio 3k NAUJĄ butą. Klausimas, parduodate savo
> "investiciją" ir už gautus pinigus perkate tokį pat naują butą, ar vis
> gi, teks primokėt kokių 20-40% viršaus?

Tau atgal lengva užduotis smegenims. Prasinuomavęs 25 metus turi savo
rankose bybį su minuso ženklu investicijų. Sorry, ekspresijai kitokių
žodžių nerandu, kai painiojiesi tarp investicinio pelningumo/rizikos ir
elementariai didesnės naudos nuoma versus NT paskola (ne NT *pirkimas*
už savus, kaip investicinė priemonė , apie ką ir rašoma, abejojama tavo
pateiktose nuorodose). Ar skiri, kai turi kišenėje 300k€ ir svarstai ar
čia man investuoti į NT ar čia geriau diversifikuotai investavus tuom
tarpu pasinuomojant nuo NT paskolos pagrindiniam gyv. būstui?. NT
paskola jau savaime sako, kad alternatyvių kaštų tu jai tiesiogiai
nepripaišysi (investicinė paskola iš banko būtų visiškai kitokiomis
sąlygomis, o be to vis tiek reikėtų kažkur gyventi).
Taigi, sugalvoji persikelti į NAUJĄ butą analogiškame rajone. Sumoki
20-40% viršaus kas mėnesį ir po likusių 15-20 gyvenimo metų turi rankose
antrą bybį investicijų su minuso ženklu. Kažkaip maždaug taip. :-)