Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-26 21:52:14
Taip, mes kalbame ir apie tai. Ir man pilnai suprantama, kad mano tevai bybi
deje ant vaiku siulymo nupirkt ar isnuomoti jiems n kartu brangesni ir musu
supratimu jiems geresni busta. Jau nekalbant ape tai, kad tu nukrypai nuo
temos - net jeigu dirbti iki 70, garantuoji, kad tavo santaupu uzteks 30-imt
metu nuomos Kanaruose?