Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-23 21:07:51
Kad atvaziuotu, reikia dar turet pagrindo. Bet sutinku - bijant tokio
scenarijaus, nuoma geriau. Girdejau, kad kiti pas mergas eidami ant bybio
tris kandonus dedasi ir dar izoliacija vyniojasi ant virsaus, bet as kazkaip
maziau atsakingai į viska ziuriu.

On 2016-02-23 18:34, Linas Petkevičius wrote:
> Arba priesingai - skandinavu banku galimybes issieskoti is skolininku
> Donbase speju dabar ganetinai miglotos.

Taip. Todėl skolos parduodamos antrinėje skolų rinkoje ir pas tave
atvažiuoja su beisbolo lazda rankoje ir auksine cepa ant kaklo tikrai ne
Skandinavų vikingas, o vietiniai rebiatoz kolektoriai :)

Nelabai tikėčiau, jog "skandinavų" bankai tyliai paverks kamputyje ir
nusišluostę ašaras, sudegins skolininkų sąrašus ir apie viską pamirš.
Krymo būsto paskolų istorijos tik patvirtina mano įtarimus.