Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-26 22:04:40
On 2016-02-26 21:52, Linas Petkevičius wrote:
> net jeigu dirbti iki 70, garantuoji, kad tavo santaupu uzteks 30-imt
> metu nuomos Kanaruose?

Tokiu pat principu paklausiu, o ar tu garantuoji ką nors savo turimam
NT? Pvz. kad po 30-imt metų jis išsaugos vertę, prilygstančią sudėtiems
į jį pinigams? O gal bent pusę? Gali garantuoti?

Aš, žinok, jau priverstas imtis žydiškų atsakinėjimų metodų, nes lygiai
tokiais pat klausimais mane bombini :)

Aš tau atsakysiu taip, savo aktyvą kaupiau praktiškai nuo nulio 20 metų,
kasmet jį augindamas. Kartais smarkiai, kartais truputį, priklausomai
nuo ekonominės situacijos rinkose. Todėl mano atsakymas yra toks - taip,
aš pasitikiu savo jėgomis ir tikiu, jog jei kaupsiu dar 20 metų,
penCijai man tikrai pakaks (nors jau ir dabar turėtų pakakt, bet dar
pakaupsiu kokį dvidešimtmetį, blogiau tikrai nebus). O kaip įrodymą savo
žodžiams, pridedu savo 20-ies metų bapkių kaupimo patirtį :]

Tad trumpas atsakymas toks - garantuoti negaliu, nes niekas negalėtų,
bet pagrindą savo žodžiams turiu rimtą.