Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Kurmis
Data: 2016-02-22 11:02:28
tipo ir tau pigiau nuomotis? kiek pazystu kas nuomoja bustus, tai yra is ju
ir tokiu, kurie nupirko buta tam, kad po kazkiek nuomos metu, tas butas butu
jam atsipirkes. nori pasakyti kad nuominikas kai uzdirba tai jau labai kuo
skiriasi nuo banko.
mano supratimu abu vienodai uzdirba. tik vienas ta leidzia suskaiciuoti
parodant palukanas, kitas tiesiog ima i kisene ir tyliai skaiciuoja savo
navara.
Kurmis