Tema: Re: Pafleiminkim - automobiliai ir susireiksminimas
Autorius: Kurmis
Data: 2016-02-22 11:25:25
nori navarota parasysiu?
siai dienai tie apynauji modeliai nera tiek patikimi kiek tie seni krepsai.
naujos masinos jei atitarnauja 2-300k km, tai remonto praso stipriai
brnagesnio nei bet kuris krepsas is 2000 metu serijos.
aisku, jei imsi visiskai sugrauzta sena masina, tai palyginimas bus kreivas
bet imk tu toki dar iki 4-500 k km nuriedejusi senuka ir ta nuostabu 10k
vertes grazu modeli.
Kurmis